31.01.2015

Kilka nowości kosmetycznych

Już pierwszy tydzień ferii zimowych powoli się kończy, wiedziałam że tak to będzie.
Muszę jeszcze zrobić rzeźbę do szkoły, pracę na malarstwo i oczywiście nauczyć
się na milion sprawdzianów które mnie nie ominą, nie wiem kiedy ja to zrobię...
Za to wczoraj zrobiłam pierogi ruskie drugi raz w moim życiu i wyszły super ja kocham
pierogi jak każdy i mogłabym je jeść prawie codziennie.

W dzisiejszej notce chciałabym Wam pokazać kilka dosłownie kosmetyków,
które ostatnio wpadły mi w ręce,

 Krem do rąk, który jest jak dla mnie najlepszym kremem jaki
kiedykolwiek miałam i oczywiście pięknie pachnie, szybko się wchłania.
Cena około 12zł

 Niezastąpione suche szampony Batiste, już chyba moje 6 opakowanie, 
zawsze do niech wracam, bardzo dobrze spełniają swoją role są
po prostu najlepsze i niezawodne ;)

Jedwab do włosów o pięknym zapachu, wygodna aplikacja za pomocą 
pompki, cóż może nie jest jakiś najlepszy, ale spełnia swoją rolę :) 
Musiałabym się zastanowić przed ponownym zakupem.

Najlepszy tusz do rzęs jaki miałam, już moje 2 opakowanie, cudownie pogrubia,
wydłuża rzęsy i robi wszystko by nasze rzęsy wyglądały pięknie i co najlepsze
nie jest drobi bo kosztuje 15 zł 

Błyszczyk, kupiony na promocji w Rossmannie, moje zdanie o nim 
to jest okej bez żadnej rewelacji :D

Tint/Farbka do ust, która utrzymuje się na ustach bardzo krótko i to chyba jedyna wada
tego produktu pachnie cudownie owocowo, i pięknie wygląda na naszych ustach!

Eyeliner z Eveline żałuję że nie zaczęłam z nim mojej przygody z robieniem
sobie kresek bo z pewnością szybciej i sprawniej by m to poszło, długo się 
utrzymuje i nie zmazuje się po dotknięciu kreki

Pomadka Baby Lips, dobrze nawilża i słodko pachnie 

Lrem nawilżający do twarzy, który zakupiłam po namowie koleżanki
i powiem że jest super o ile nie najlepszy jakie miałam a do tego tani :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz