8.07.2014

Nowości kosmetyczne!

Hej kochani,
dzisiaj przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi od razu mówię że nie ma tego dużo,
to kilka rzeczy z którymi chciałabym się z Wami podzielić

 Suchy szampon Batiste, którego jestem wielką fanką
to już moje 3 opakowanie tego szamponu tylko w innej wersji 
zapachowej  
Tusz do rzęs z Rimmela, który kupiłam w Rossmanie na jakiejś promocji 
bardzo fajnie się sprawdza dzięki grubej szczoteczce

                                               
Odżywka do brwi, która nadaje lekki kolor o ile się nie mylę jest w 
dwóch wersjach kolorystycznych ja akurat mam brąz
 Podkład, który kupiłam ponownie bardzo lubie, na chwilę
 obecną mój ulubieniec :)
Szminka z Rimmela, gdy ją wybierałam nie mogłam się zdecydować na 
kolor i jak w końcu zdecydowałam się na tą powyżej to wiem że to był dobry wybór
 Krem do rąk o zapachu zielonej herbaty, od której jestem uzależniona
I na koniec dwa małe kolorowe lakiery, które się świetnie sprawdzą lato!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz