20.06.2013

Must Have Summer 2013

Witajcie kochani,
w dzisiejszym poście postanowiłam pokazać wam moją listę MUST HAVE SUMMER 2013 :-)
korzystając z tego że rok szkolny się kończy i że zbliża się lato (źle powiedziałam my już mamy lato bo w sumie 35 stopni a to coś znaczy) chce pokazać wam moje must have co według mnie będzie pasowało na nasze upały i w czym będziemy modnie wyglądać. Jeszcze tylko kilka słów na temat ubrań w tym sezonie jeśli chodzi o kolory to mi najbardziej podobają się pastele i... neony tak wiem kiedyś za nimi nie przepadałam, a teraz bardzo mi się podobają i nawet sama mam kilka rzeczy w takich kolorach, a jeżeli chodzi o wzory to ja  teraz preferuję moro i kwiatki wszelkiego rodzaju, koronki też i ciekawe nadruki. Was zapraszam do oglądania i komentowania ;)

Moją ulubioną częścią garderoby są koszulki i t-shirty więc może od tego zacznijmy,
hitem tego sezonu są tzw CROP TOPS są to krótkie bluzeczki, które niesamowicie wyglądają z spodenkami z wysokim stanem lub ze spódnicami, odsłaniają trochę brzucha ale moim zdanie to bardzo sexy wygląda


a tu kilka propozycji zwykłych koszulek (tak nak wspominałam moro) 

Z bluzek też podobają mi się takie zwiewne z odkrytymi ramionami i najczęściej z kołnierzykami
 To teraz może przejeździmy do spódnic, teraz bardzo fajne są spódnice plisowane sama mam jedną i jestem z niej zadowolona bo fajnie się sprawdza :]
To jak spódnice to muszą być i sukienki

To teraz może szorty
No i nadszedł czas na moją drugą ulubioną część garderoby czyli... BUTY!!!

No to teraz Biżuteria, Torebki, Plecaki, Okulary i Kapelusze i Czapki




I na koniec chciałabym pokazać wam kilka fajnych fryzur na lato
Pozdrawiam Sylwia, xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz