7.04.2012

Vans i Converse.

Cześć.
Jestem wkurzona bo już trzeci raz piszę tą notkę bo mam jakieś problemy z komputerem. -.-
Mam nadzieję ze tym razem się uda.

Tą notkę chciałabym poświęcić najcudowniejszym butom na świecie a mianowicie 
Vansy i Conversy ♥
































CONVERSE - firma założona w 1908 roku, producent butów takich jak Chuck Taylor All Star, Jack Purcell i model One Star. Converse były pierwszymi butami do koszykówki, które pojawiły się na boisku w 1917 roku. Converse uzyskał status ikony mody dzięki modelowi Chuck Taylor All Star w 1923 roku.

Sama mam jedną parę granatowych conversów i są cudowne
( na poniższym zdjęciu widać podobny model do moich )

A teraz zdjęcia : 























3 komentarze:

  1. przygarnęłabym wszystkie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Conversy są mega <3 Ale takie tanie podróby w CCC są podobne , i to o wiele tańsze , więc ja kupuję zwykłe trampy. -,- Chociaż marzę o Conversach .. ♥
    Zapraszam do mnie na nastolatkowe.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  3. Conversy są super ja mam 3 pary za kostkę ( białe, czerwone, czarne ), a teraz planuję kupić sobie miętowe Vans'y.

    OdpowiedzUsuń