25.07.2011

One Lovely Blog Award

One Lovely Blog Award


Zostałam nominowana do One Lovely Blog Award.przez Claire oraz Kingę za co bardzo dziękuję. :) Nie spodziewałam się żeby ktoś mnie nominował, serio. ; )))



                                                     ZASADY :

* podziękowania i link bloggera, który przyznał Wam tę nagrodę
* skopiuj i wklej logo na swoim blogu, napisz o sobie 7 rzeczy
nominuj 16 innych cudownych bloggerów
 (nie można nominować bloggera, który Wam przyznał nagrodę)
* napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji



A to 7 rzeczy o mnie : 

* Kocham zakupy i buszowanie po sklepach.

* Uwielbiam lody jak nic innego na świecie.

* Nienawidzę nudy, zawsze muszę mieć jakieś zajęcie. ; D

* Staram się być sobą zawsze.

* Nie potrafiłabym przeżyć  ben internetu i muzyki. < 3

* Prawie cały czas jestem uśmiechnięta.

* Uwielbiam tańczyć !

Blogi, które nominuję : 
http://pharelumnia.blogspot.com/
http://mycolorfashion.blogspot.com/





5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację- już miałam nominacje także nie napiszę już ale bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej Baaardzo dziękuję za nominację! ;)

    OdpowiedzUsuń