28.05.2011

Powrót

Przepraszam Wszystkich że tak długo mnie tu nie było.
Obiecuję to się już nie powtórzy.
A co do mojego Bloga, kilka zestawów (moich).
W kolorze beżu. :

1.Ten zestaw jest bardziej wyjściowy. Jak zobaczyłam tą sukienkę nie mogłam jej nie dać do zestawy.Jednym słowem jest BOSKA.I jeszcze ten pierścionek. Mhmm.

2. Natomiast ten oto zestaw jest bardziej luźniejszy w stylu Street, kocham go. 
Szczególnie ten T-shirt i buty kiedyś ich nienawidziłam a teraz mi się podobaja ponieważ świetnie się dopełniaja z tym zestawem.Sama  bym chciała się tak ubrać. =)

3. Nie wieże że Sama tworze takie zestawy od których nie moge oderwać oczu. 
Teraz jest maj, ciepło w końcu więc można zaszaleć
4.Wiem, wiem ten zestaw nie będzie się podobała dla wielu osób, ale co z tego.Dodam jeszcze że ten zestaw zgłosiłam do konkursu o maturze.
Chodziło o to, aby stworzyć zestaw na maturę, może coś z tego wyjdzie.
Jedyne co bym w nim zmieniła to buty (balerin na obcasy.)


To tyle na dziś na 100 % dodam coś jutro.
Naradzie. Buziaki. ; **


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz